14 abr 2013

Midnight blues

It’s finally that time of the day when everyone is sleeping, except for me. Everyone is deep into their dreams while I walk alone in my house. No one is bugging me, talking to me or asking me things. I have nothing to do, no responsibilities or homework. There is a moment in the day, or rather, the night, the streets are empty, the wind blows, the doors are closed. It’s time to go to bed. This moment is so special for me, you see, because my only company, at this moment, are my thoughts. So now, I start to think of my day and, then, dream of tomorrow. It’s time to go to bed. 

Sweet dreams!

Por fin es esa hora del día. Todo el mundo esta durmiendo profundamente, excepto yo. Todos están soñando mientras yo ando sola por mi casa. A estas horas nadie me molesta ni me habla y no tengo nada que hacer, no hay responsabilidades ni deberes que hacer. Hay un momento del día, o mejor dicho, de la noche, en el que las calles están vacías, el viento sopla silencioso y las puertas y locales están todos cerrados. Este momento es tan especial para mi, no os hacéis a la idea. Es en este momento que yo puedo estar a solas con mis pensamientos. Y, ahora, pienso en mi día ya pasado, y después, me pongo a soñar en el mañana. Ahora ya si es hora de irse a dormir.

Buenas noches!

No hay comentarios:

Publicar un comentario